Размер шрифта:
A A A
Цвет сайта:
Ц Ц Ц
Показывать изображения
Голосовой помощник
На сайте присутствует голосовой помощник
Вам необходимо выделить текст и нажать на кнопку громкости
Размер шрифта:
A A A
Цвет сайта:
Ц Ц Ц
Показывать изображения
Голосовой помощник
На сайте присутствует голосовой помощник
Вам необходимо выделить текст и нажать на кнопку громкости
13 маусым 2024
Обновлено: 20 маусым 2024

ЦКБ-мен бизнес-кездесу: кім қатысты және не талқыланды

Өткен жұма күні ЦентрКредит Банкі қазіргі заманғы жағдайда тиімді басқару және маркетинг мәселелеріне арналған бизнес-кездесуде қазақстандық кәсіпкерлердің басын қосты. Кездесу барысында бизнес қажеттіліктері, даму перспективалары, экономикадағы жеткізу тізбектерінің маңызы, сондай-ақ осы процестерді оңтайландыру мүмкіндіктері талқыланды.

Бизнеске арналған шотты онлайн ашу 

Бірнеше батырма арқылы қолжетімді мүмкіндіктерді пайдаланыңыз 

Кездесуде спикер ретінде Арманжан Байтасов (Forbes.kz), Игорь Манн (маркетер, спикер, автор, баспагер), Антон Манин (ЦентрКредит Банкінің жеткізу тізбектерін қаржыландыру дирекциясының басшысы), Құмар Мұсаев (Kaizer Center серіктесі және бірлесіп негізін қалаушысы) сөз сөйледі.

Антон Манин ұсақ дүкендерден қолма-қол ақша жинап, оларды банкке жеткізетін дистрибьюторлардың мысалында өнімнің қымбаттауы мен артық ақша қозғалысы мәселесі туралы айтып берді. Оның айтуынша, QR арқылы төлем жасауды енгізу шығынды қысқартып, барлық қатысушы үшін процесті жеңілдететін қарапайым әрі тиімді шешім болып шықты. Банк сондай-ақ бизнес-клиенттерге күнделікті міндеттерді неғұрлым тиімді шешуге көмектесетін өнімдерін, соның ішінде кредиттеуді, эквайрингті және қашықтан шот қоюды ұсынды.

ТМД-дағы танымал теоретик және маркетинг жөніндегі кітаптардың авторы, «Манн, Иванов және Фербер» баспа үйінің бірлесіп негізін қалаушысы Игорь Манн қазіргі заманғы бизнес үшін аса өзекті екі тақырыпты – жылдам нәтижелер маркетингі мен клиенттерді ұстап қалудың тиімді тактикасын ұсынды.

Кәсіпкер және Қазақстандағы Forbes журналының баспагері Арманжан Байтасов бизнесте креативті ойлауды қолдану туралы айтып берді. Сапаны үздіксіз арттыруға және өндірістегі шығынды қысқартуға бағытталған кайдзен жапон философиясын қолданудың нақты тәжірибелері тақырыбын Құмар Мұсаев ашып берді.

«Клиенттер бизнесінің банкпен бірге дамуы оның күш-жігерінің тиімділігін растайды. Біз бизнес-процестерді жеңілдету және шығынды қысқарту үшін заманауи технология мен қаржы құралдарын пайдалануда үлкен әлеуетті көріп отырмыз. Клиенттерімізбен және серіктестерімізбен бірлесіп іс-әрекет ету бізге олардың қажеттіліктеріне жауап беретін және тұрақты дамуға ықпал ететін шешім жасауға мүмкіндік береді», – деп атап өтті ЦентрКредит Банкінің вице-президенті Нұрлан Шегебаев.

PR маманы
Дидар Халық
Вам может понравиться
Тігін бизнесі: арманнан мақсатқа. GUITEX компаниясының негізін қалаушы Гүлмира Айтымбетованың тарихы

Наурыз айының ортасында ЦентрКредит Банкі сұхбаттар топтамасын іске қосты, олардың кейіпкерлері – қазақстандық кәсіпкерлер. Бірінші сұхбаттың кейіпкері Гүлмира Айтымбетова болды. Оның тарихы шабыттандырады: кәсіпкер жалдамалы пәтердегі ательеден өз бизнесіне дейін күрделі жолдан өткен, оның клиенттерінің арасында ірі қазақстандық және халықаралық компаниялар бар. Олардың қатарында – The Ritz-Carlton люкс мейманханалар желісі, Шымкент сыра қайнату зауыты, SMALL супермаркеттер желісі, «Қазақстан» қонақүйі.

Бүгінде GUITEX компаниясы – корпоративтік киім тігу бойынша елдегі ең ірі компаниялардың бірі. Оның тұрақты клиенттері болып табылатын 100-ден астам ұйым бар, ал өндіріс көлемі 60 миллион теңгеге жетеді.

Қазақстандағы «Қарапайым заттар экономикасы» бағдарламасы

2018 жылдан бастап ҚР-да «Қарапайым заттар экономикасы» бағдарламасы іске асырылуда. Ал 2023 жылы оған түзетулердің бесінші пакеті енгізілді, ол үкіметтің бизнес-қоғамдастықпен тығыз өзара іс-қимылының нәтижесі болды.

Стильді әрі тиімді: базалық гардероб дегеніміз не және оны қалай құруға болады?

Британдық модельер әрі әлемдегі ең танымал дизайнерлердің бірі Вивьен Вествуд өзінің стиль құпиясын ашты: «Киімді ақылмен таңдаңыз, сирек сатып алып, ұзақ уақыт киіңіз». Сондай-ақ оның сән сүйер қауым арасында танымал тағы бір сөзі бар: «Аз киім сатып алып, жақсысын таңдаңыз және бір-бірімен үйлестіріңіз». Өкінішке қарай, адамдардың көпшілігі бұл ережені ұстана бермейді: статистикаға сүйенсек, адамдар киім-кешекке бюджеттің 20%-ын жұмсайды. Десе де көбінің нәтижеге көңілі толмайды: ақша қалмағанымен, әлі де киетін ештеңе жоқ. Бұл гардеробыңыз дұрыс құрылмаған дегенді білдіреді.

BRAMF компаниясының негізін қалаушы Үйсіпхан Асқармен сұхбат

Әр бизнестің өз тарихы бар – BRAMF фабрикалық асүй жиһазын шығаратын компанияның тарихы оның негізін қалаушы Үйсіпхан Асқармен сұхбатқа арналған. Кәсіпкердің жолын қарапайым деуге келмейді – бұл ерекше әрі қызықты, тіпті шытырман оқиғалы тарих.


Үйсіпхан Асқар асүй гарнитураларын шығаратын компания құрғанға дейін-ақ табысты кәсіпкер болған: оның 10 жылдан астам уақыт бойы компьютерлік бөлшектерді дайындау және сату бойынша бизнесі болды. Ол тұрақты табыс әкеліп отырды, бірақ уақыт өте келе кәсіпкер істің өз шегіне жеткенін, жай ғана «ескіргенін» түсінді. Содан кейін ойы ортақ кәсіпкерлермен бірге жаңа идея іздей бастады, кәсіпкерлер стандарттан тыс ойлауға шешім қабылдады.

Қытаймен бизнесті қалай нөлден бастауға болады?

Бүгінде made in China сөзіне көзқарас түбегейлі өзгерді. Біріншіден, ҚХР-да жоғары сапалы тауарлар шығарылады. Екіншіден, жергілікті фабрикаларда зергерлік бұйымдар мен брендтік киімдерден бастап, өнеркәсіпке арналған тұрмыстық техника мен жабдықтарға дейін барлығы дайындалады. Қытайдың жаңа ғана бизнес ашқан немесе қазіргі ісін дамытқысы келетіндер үшін тартымды бағыт болып отырғаны таң қалдырмайды.

Поиск по сайту
Біз cookies файлдарын қолданамыз
Біз сайттың функционалын және сіздің пайдаланушылық тәжірибеңізді жақсарту үшін cookies файлдарын қолданамыз
Артқа
Cookie файлдарын баптау
Біз сайттың функционалын және сіздің пайдаланушылық тәжірибеңізді жақсарту үшін cookies файлдарын қолданамыз
Міндетті cookies файлдары
Әрқашан белсенді
Бұл Cookies файлдары сіз туралы маркетингтік мақсатта пайдаланылуы мүмкін ақпаратты жинамайды және Интернетте қашан болғаныңызды есте сақтамайды. Браузердің параметрлерін өзгертіп, осы Cookies файлдарын ажыратуға болады, бірақ бұл біздің сайтпен әрекеттескенде, веб-сайтыңыздың жұмысына әсер етуі мүмкін.
Қосымша cookies файлдары
Cookie файлдары пайдаланушы тәжірибесін жақсартуға және сізге берілген кез келген ақпараттың сіздің мүддеңіз бен қалауыңызға сәйкес келетініне кепілдік беруге көмектеседі. Cookies файлдары ақпаратты ешкім тікелей сәйкестендірілмейтіндей етіп жинайды